Dyretelepatiskolen

Jeg hedder Irene Janø og har taget den 2-årige uddannelse til dyr og mennesker på Dyreclairvoyanceskolen hos Kit Benlolo.

Jeg har stor erfaring med dyreclairvoyance, afdødekontakt og healing af dyr.

Derudover er jeg uddannet dyreadfærdsterapeut på Etologisk Institut hos Roger Abrantes og Karen S. Ulrich og har de sidste 20 år arbejdet professionelt med adfærdsbehandling af heste og hunde både som træner hos DDi og som selvstændig ejer af Dyreakademiet.

I 2023 blev jeg uddannet Holistisk Hesterapeut på Kompetencegaarden ved Helen Munksø. Jeg er desuden uddannet heste og hundemassør, kraniosakralterapeut til heste og hunde samt fysiurgisk massør. Derudover har jeg deltaget i seminarer i træning af både sæler og høns, men også af zoodyr.

Jeg har deltaget i af kurser med bl.a Anders Hallgren, Bob Bailey, Runar Næss, Marianne Floorman mm.

Til dagligt arbejder jeg som folkeskolelærer, hvor jeg anvender dyrene som en fast del af min pædagogiske praksis, idet det øger børnenes trivsel og motiverer dem til at deltage i det faglige arbejde.

Jeg hedder David Læby, min hjemmeside er ENGLEDYR. Jeg er uddannet på Dyreclairvoyanceskolens 2-årige clairvoyanceuddannelse for dyr og mennesker, og jeg har siden 2019 undervist i dyrehealing hos Kit Benlolo på skolen. Jeg har stor erfaring med dyreclairvoyance, telepati, afdødekontakt og healing. I 2019 udgav jeg bogen Hundens Helse, som kom i Gyldendals Bogklubber. Af uddannelser og kurser har jeg bl.a.:

Clairvoyant for dyr og mennesker, 2-årig uddannelse på Dyreclairvoyanceskolen. I alt 20 moduler.

Kraniosakralterapeut til hund, udd. hos Helle Hoffmann.

Hundemassør, Kompetencegaarden v. Helen Munksø.

Dyreclairvoyance, telepati, afdødekontakt, healing og kinesiologi. Omfattende 2-årig netbaseret uddannelse hos den internationalt anerkendte dyreclairvoyant Lynn McKenzie.

Grunduddannelse i kinesiologi, Københavns Kinesiologiskole v. Søren Lund.

Reikimester: Reiki I + Reiki II, hos Hanne Fritzbøger og hos Torsten A. Lange (HayHouse-forfatter). Reikimester, Sonja Lindlöf (Sverige).

Gå til Davids hjemmeside Engledyr

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk