Dyretelepatiskolen

Her kan du læse om vores kurser og uddannelser. Hvis du har spørgsmål, vil vil være glade for at høre fra dig. Kontakt os HER

* Weekendkurset er et kursus, som du kan tage helt for sig selv.

* Grunduddannelsen består af weekendkurset + 5 moduler. I alt 6 moduler.

* Overbygningen består af weekendkurset + grunddannelsen + 5 moduler. I alt 11 moduler.

Weekendkursus

Kurset er for alle! Vi er alle født med evnen til at kommunikere med dyr og til at få clairvoyante informationer. På kurset får du øvelser og teknikker, der hjælper dig til at ”huske” de evner og til at skelne, hvad der er dine egne tanker og følelser - og hvad der er telepati og clairvoyance. Du lærer bl.a. om de mange måder at få information på: Nogle er gode til at se, andre til at høre informationerne, nogle ”ved det bare”, mens andre mærker de budskaber, dyrene sender os. Vi præsenterer dig for forskellige metoder, og undervejs i forløbet vil du opdage hvilke af dem, der fungerer bedst for dig. Sådan vil du få mulighed for at arbejde videre med de værktøjer, der passer allerbedst til din måde at telepatere med dyr på.

Du møder masser af dyr på billeder og lærer fjern-kommunikation. Og du møder livlige og levende hunde, som du også øver på.

I løbet af weekenden finder du hjem til den balance og harmoni, som det er meningen at alt levende skal udvikle sig i, og du mærker en dyb og stærk forbindelse til alt, der lever. Og i alt dette vokser din selvtillid som dyretelepat. Når weekenden er overstået, kan du tale med og hjælpe dine egne dyr og venner og families dyr.

heart Når du tilmelder dig kurset, får du mulighed for at blive medlem af Dyretelepatiskolens Facebookgruppe for kursister. Det er et sted, hvor du kan øve og få støtte og vejledning.

Her er weekendkursets indhold i stikord:

Hvad er energi - og hvordan kommunikerer vi med energi?

Energiens fem dimensioner: Det fysiske, Det følelsesmæssige, Det psykiske/mentale, Det sjælelige og Det åndelige.

Hvad er clairvoyance - og hvordan får vi clairvoyante informationer på forskellige måder? Hvilken slags clairvoyant er du?

Hvordan hænger clairvoyance og telepati sammen?

Hvad er telepati - og hvordan snakker vi med dyr? Hvilke spørgsmål kan man stille - og hvad med dyrets menneske?

Øvelser med dyr over afstand (dyr på billeder) og øvelser med hunde, der er tilstede sammen med os.

Skal man meditere for at være en god clairvoyant - og hvad er alternativerne?

Du lærer også grundlæggende teknikker til at heale de dyr, du snakker med.

Og du lærer meget, meget mere om energi, clairvoyance, telepati - og om dyr. Og ikke mindst om dig selv.

Grunduddannelse (dyretelepatisk grunduddannelse)

Her bygger vi videre på weekendkurset. Vi kommer i dybden med alle de emner, som du lærte over de to dage, og vi arbejder desuden med kropsskanning*, med afdødekontakt og tidligere liv og med øvelser i at finde bortløbne dyr, ligesom vi begynder at arbejde clairvoyant med mennesker, sådan at vi kan hjælpe både dyret og dets menneske. Du kommer også i dybden med, hvordan clairvoyance/telepati og healing er forbundet. I løbet af uddannelsen får du hjemmeopgaver, der er obligatoriske, hvis du vil tage den afsluttende prøve og få diplomet på, at du har grunduddannelsen fra Dyretelepatiskolen. Vi vejleder dig fuldstændigt undervejs. Alle er unikke, og alle har brug for at dyrke deres styrker og få støtte der, hvor de har udfordringer. Din egen spirituelle udvikling vil være meget i fokus på denne uddannelse. Uddannelsen er på 5 moduler.

heart Når du tilmelder dig uddannelsen, får du mulighed for at blive medlem af Dyretelepatiskolens Facebookgruppe for kursister. Det er et sted, hvor du kan øve og få støtte og vejledning.

Overbygning (uddannelse til dyretelepat)

På overbygningen, som fører til den avancerede uddannelse i Dyretelepati, Dyreclairvoyance og Dyrehealingen, lærer du alt fra grunduddannelsen på et dybere plan - herunder også clairvoyance for mennesker, og du lærer at rense rum, huse og steder for uønsket energi. Du lærer også at teste dyrenes behov for kosttilskud (der er godkendt til den specifikke dyreart), teste krystaller, Bachs Blomstermedicin og grundlæggende homøopati, sådan at du kan hjælpe alle de dyr, du møder til healing og balance på det fysiske, det følelsesmæssige, det mentale og det sjælelige plan*. Med masser af vejledning pejler du sig ind på dine individuelle interesser inden for clairvoyance, telepati og healing. Ud fra disse interesser laver du en afsluttende opgave som sammen med afgangsprøven fører til, at du bliver diplomeret Dyretelepat, clairvoyant og Healer. Uddannelsen er på 5 moduler.

* Clairvoyance, telepati, healing, kropsskanning og energimæssige test af enhver art erstatter aldrig dyrlægebesøg, udredning og undersøgelse hos en dyrlæge. Dyr er mestre i at skjule smerte og ubehag - søg dyrlæge ved adfærdsændring og den mindste bekymring om dyrets helbred.

* Gå til Davids hjemmeside Engledyr

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk